image description

جزئیات خبر

اقدام مهم « بمیلا » در آینده

اقدام مهم « بمیلا » در آینده

برنامه‌ریزی برای انتقال سهام به بازار بالاتر و بررسی فرصت‌های سرمایه‌گذاری در حوزه شرکت‌های دانش‌بنیان و همچنین تکمیل زنجیره ارزش افزوده محصول معدن بور از جمله اقدامات مهم آهن و فولاد میلاد در سال جاری عنوان شد.

 

به گزارش «دنیای بورس»، دنیای اقتصاد نوشت: محمد‌حسین دیده‌ور، مدیرعامل شرکت توسعه بازرگانی آهن و فولاد میلاد در حاشیه برگزاری مجمع سالانه این شرکت تاکید کرد: انتقال سهام این شرکت به بازار بالاتر از جمله اقداماتی است که در دستور کار قرار دارد و با توجه به فعالیت شرکت و زیرمجموعه‌های آن درصدد هستیم تا نسبت به تبدیل شرکت به هلدینگ اقدام کنیم تا این امر به سرعت محقق شود.

وی افزود: در همین راستا رایزنی‌های اولیه برای انتخاب مشاور پذیرش انجام شده و امیدواریم با همراهی سازمان بورس این مهم به زودی اجرایی شود. مدیرعامل شرکت توسعه بازرگانی آهن و فولاد میلاد در تشریح فعالیت شرکت با اشاره به نامگذاری امسال به‌عنوان سال «جهش تولید» از سوی مقام رهبری گفت: با توجه به برنامه‌ریزی صورت گرفته درحال حاضر پرتفوی شرکت ارزش آفرینان توسعه آهن و فولاد میلاد در شرایط مطلوبی قرار دارد و امید می‌رود متناسب با رشد شاخص و حتی بیشتر از آن بتواند در مسیر سودآفرینی دراین بازار اقدام کند و در مسیر تحقق شعار سال گام برداریم.  

دیده‌ور از برنامه‌ریزی برای جذب نیروهای متخصص و استفاده از ظرفیت‌های بازار به منظور حرکت برای تبدیل این شرکت به یک نهاد مالی بزرگ و انجام برخی مذاکرات با شرکت‌های حقوقی بزرگ به منظور حضور در ترکیب سهامداران شرکت آهن و فولاد میلاد خبر داد. مجمع سالانه شرکت توسعه بازرگانی آهن و فولاد میلاد به منظور ارائه گزارش هیات‌مدیره و بررسی صورت‌های مالی شرکت با حضور اعضای هیات‌مدیره و نماینده قانونی سازمان بورس و... برگزار شد و پس از بررسی صورت‌های مالی سال ۹۸، سهامداران در مورد تقسیم سود به مبلغ ۷۱ریال به ازای هر سهم توافق کردند.

با ما در تماس باشید

image description